Aktuálně
Profesionální e-shopové řešení
Delší dobu jsme nepřispívali na tento web žádnými novinkami ani se nevěnovali jakékoliv modernizaci (s označením "kovářova kobyla" souhlasíme). Nebylo to však z důvodu, že bychom se oboru nevěnovali, naopak.
vydáno: 10/02/2021
Spustili jsme nový projekt pro našeho zákaznika freeway.cz. E-shop s ekologickými čistícími prostředky
vydáno: 03/08/2019
Poplatek za CZ doménu od 1.1.2019
Centrální registr národní domény CZ.NIC 27. listopadu 2018 oznámil, že od 1. ledna 2019 se zvýší velkoobchodní cena za registraci a prodloužení CZ domény na 145 Kč bez DPH (175 Kč s DPH).
vydáno: 27/11/2018
Reklamace notebooku Lenovo
Při vývoji webových stránek pracujeme na několika noteboocích různých značek. V tomto článku vám popíšeme co dělat, když se v záruční době porouchá notebook Lenovo.
Po cca jednom roce používání se na notebooku Lenovo Thinkpad Edge 120 (produkt již není v prodeji - http://www.czc.cz/lenovo-thinkpad-edge-120-cerna/95147/produkt) objevil problém s pantem, kdy se při otevírání notebooku "odlepoval" celý plast vedle klávesnice, viz. následující obrázek.
Obr.: Vylomený pant Lenovo Thinkpad Edge 120
Vzhledem k tomu, že je notebook v každodenní permanenci, byl odvoz na reklamaci víceméně problematický. Nakonec jsme se rozhodli notebook reklamovat v době, kdy to mělo nejmenší dopad na naši činnost (notebook používán hlavně na cestách).
Informace na webu czc.cz nás přivedli k firmě PC NET CZ spol. s r.o., která zajišťuje záruční a pozáruční servis notebooků Lenovo. Vyplnili jsme hlášení závady (http://www.pcnet.cz/hlaseni.php) a čekali na reakci servisu. Následující den se telefonicky ozval technik a bylo nutné se domluvit na dopravě notebooku do servisního střediska. Zde můžeme jenom doporučit odeslání notebooku v balíku (stačí notebook) do nejbližšího servisního střediska společnosti (http://www.pcnet.cz/kontakt.php). Pro uznání záruky je nutné zaslat technikům fakturu za reklamované zboží, stačí ale elektronický dokument, takže jde o otázku několika minut.
Následná komunikace ze strany servisního střediska probíhá prostřednictvím jednoduchého tiketovacího systému, takže jste o každém kroku opravy přesně informováni. Po opravě vám je notebook doručen zásilkovou službou až domů (pokud nemáte možnost osobního odběru).
Shrnutí: Rychlé a kvalitní služby, byli jsme maximálně spokojeni.
Dne: 27.2.2013
Autor: Václav Málek
Máte problémy s PC? Pak je tu pro Vás servis-pocitacu-brno.cz
© Webdesign-Málek 2006 - 2024 - Tvorba webových stránek | Tvorba sudoku | Mapa stránek | Slovník | Analytics IQ | Webová analytika
Výstup na Triglav | Na kole k moři | Webdesign Karlovy Vary | Penzion Střela | tažná zařízení | ubytování Lipno